Let’s start a blog!!

Jup, Let’s start a blog was wat ik vandaag de hele dag dacht.
En kijk, hier is ie dan!

Ik ga mezelf ineens even kort voorstellen.
Ik ben Melanie, Mel voor de meeste. Een bijna 23 jarige blondine die van schrijven houdt.
Ik heb brede interesses en deze deel ik graag met iedereen die het leuk vind!
Het gaat van lifestyle naar fashion naar beauty naar books en nog veel meer…
Voor de rest woon ik in een rustig maar levendig dorpje met m’n paardjes aan huis, 2 grote duitse doggen; Hugo & Nicole en dan is er nog Billie de rosse kattin.
Meer over mij komen jullie vast snel te weten..

Ik hoop dat jullie net zoveel plezier gaan beleven aan deze blog als ik!

Love u Big time!

Yes, Let’s start a blog was what I’ve been thinking all day today.
And look, here it is!

Let me shortly introduce myself
My name is Melanie, Mel for most. I’m a almost 23 year old blonde who loves to write.
I love many things and I’d love to share them with everyone who likes it!
It’s going from lifestyle to fashion to beauty to books and many more…

Further, I live in a small village with my horses in the garden, 2 big great danes; Hugo&Nicole and then there’s Billie the cat.
I’m sure you will get to know me better soon…

Hope you will find this blog just as amusement as I do!

Love u Big time!
M

Geef een reactie

