A lovely day

Today was an amazing day… It was so sunny and it made unbelievably happy! Sounds really lame but that doesn’t make it any less true.

Vandaag was een geweldige dag… Het was zo zonnig en dat maakte me ongeloofelijk blij! Klinkt erg laag maar dat maakt het niet minder waar.

Yesterday I had a birthdayparty from one of my best friends. Btw also called Melanie. It got pretty late. However that didn’t stop me to go to gym early this sundaymorning with yet another friend called Melanie… Yes there are three of us. Even though we have the same name we are very different but I love them so much! 

Gisteren had ik een verjaardagsfeest van een van mijn beste vrienden. Btw ook Melanie genaamd. Het werd best laat. Maar dat stopte me niet van naar de fitness te gaan op deze zondagochtend met nog een andere vriendin die Melanie noemt. Ook al hebben we dezelfde naam zijn we wel erg verschillend maar ik hou zoveel van hun!



At the gym I took it easy. I think there’s something wrong with my knee because it hurts almost all the time with the smallest thing I do. It doesn’t keep me from going (almost every day). But I should propably watch it, a little… (Since a doctor kinda scares me) Going to the gym makes me feel way to good to give it up. I’m so full of energie since I work out and watch what I eat that I really don’t want to give it up… So thumbs up👍

Op de fitness deed ik het rustig. Ik denk dat er iets mis is met m’n knie, aangezien die pijn doet bij het minste dat ik doe. Het stopt me niet van te gaan sporten (bijna elke dag). Maar ik moet er vast wat op letten, een beetje (een dokter maakt me best bang) Naar de fitness gaan voelt veel te goed om het op te geven. Ik zit sinds ik sport en op mijn eten let zo vol energie dat ik het niet wil opgeven… Dus duimen maar👍

My afternoon I spend on a lovely terrace downtown in Turnhout with friends. Wearing a casual outfit with mintgreen as my most important color and my new Voltan slip-ons sneakers and ofcourse also my Chanel sunglasses. Oh I long for the summer… I’m already swallowed in a summer daydream. When I went home I spend a little time with my mom who started cleaning up the garden in the shining sun. Afterwards we did a little cooking, Well, honestly my mother cooked and I made a large bowl of fruitsalade 😀 . The conclusion of today is that I had a very simple day but I enjoyed every second, life is way to short not to! 

Mijn namiddag heb ik gespendeerd op een gezellig terrasje in het centrum van Turnhout met vrienden. Ik had een casual outfit aan met als hoofdkleur mintgroen en mijn nieuwe Voltan slip-ons sneakers aan en zoals altijd mijn Chanel zonnebril op. Oh ik verlang naar zomer… Ik ben al verzwolgen in een zomerdagdroom. Toen ik naar huis ging heb k wat tijd doorgebracht met mama, die de tuin inorde is beginnen maken in de schijnende zon. Daarna hebben we wat gekookt, wel, eerlijk gezegd mijn mama kookte en ik maakte een grote kom fruitsla 😀 . De conclusie van vandaag is dat ik een heel simpele dag had maar ik genoot van elke seconde, het leven is tekort om dat niet te doen!





libertas&amore

libertas&amore



Love you Big time!

Geef een reactie

